АВТОВІНН

Ford і Google створять можливість пережити віртуальне ДТП – Ford

Ford і Google створять можливість пережити віртуальне ДТП

  • Синдром втрачених можливостей, також відомий як фактор FOMO (англ. fear of missing out) — це страх пропустити щось цікаве, який стає причиною стресу в підлітків і наражає юних водіїв на небезпеку.
  • Ford, Google та студія віртуальної реальності Happy Finish об’єдналися для створення навчального застосунку для водіїв.
  • За допомогою віртуальної реальності можна на власному досвіді переконатися, що неуважність може коштувати життя.
  • Щороку в Європі понад 3600 молодих людей гине в ДТП.
  КЕЛЬН, Німеччина, 10жовтня 2017 року. Страх пропустити щось цікаве — фактор FOMO — наражає юних водіїв на небезпеку. За останніми даними в Європі на дорогах гине понад 3600 молодих людей щороку, дві третини з них — водії. * Прагнення залишатися на зв’язку з друзями є причиною того, що молоді люди особливо схильні до потенційно фатальних відволікань на соціальні мережі, селфі та повідомлення. ** Щоби звернути увагу на небезпеку, компанія Ford, у співпраці з титулованою студією віртуальної реальності (ВР) Happy Finish і Google, запустила ВР-застосунок Ford Reality Check, за допомогою якого можна пережити потенційно небезпечні ситуації, спричинені неуважністю під час водіння. За словами невролога Лінди Шоу (Lynda Shaw), молоді люди є надзвичайно вразливими до фактора FOMO. Саме тому вони часто спілкуються зі своїми друзями, сидячи за кермом. «Дослідження показують: частина мозку, що допомагає зменшити стрес від того, що про нас думають наші однолітки, менш активна в молодому віці, — зазначив Шоу. — Підлітки гостро переживають, якщо залишаються поза своєю групою спілкування. Важливо зазначити, що префронтальна кора також пов’язана з такими функціями головного мозку, як оцінка ризиків, планування наперед і контроль наших дій». За допомогою програми Ford Reality Check на базі ВР-платформи Google Daydream VR ви побуваєте в ролі водія, який постійно відволікається, збираючи друзів дорогою на вечірку. Повідомлення, телефонні дзвінки й пасажири — всі змагаються за його увагу та стають причиною помилок. Останнє відвертання уваги веде до фатальних наслідків. Під час початкового тестування 90% тих, хто користувався застосунком заявили, що після пережитого досвіду вони змінять свою поведінку. «Коли людина переживає автомобільну аварію, то це може назавжди змінити її життя, і, на жаль, для надто великої кількості молодих людей такий досвід стає останнім у житті. Ми сподіваємося, що, надаючи можливість відчути, як легко може статися лихо, ми заохочуватимемо молодь до більш безпечного руху», — повідомив Джим Грехем (Jim Graham), менеджер програми Ford Driving Skills for Life. Програма Ford Reality Check буде демонструватися під час заходів у межах Ford Driving Skills for Life по всій Європі і, як очікується, пізніше стане доступною в магазині Google Play.