Ford презентував ювілейну версію моделі Mustang 55

Ford презентував особливу версію Mustang55 із 5,0-літровим двигуном V8 і вдосконалену модель Mustang із 2,3-літровим двигуном EcoBoost

 КЕЛЬН, Німеччина, 25 липня 2019 р. —Компанія Ford презентувала нову особливу версію моделі Mustang55 для європейського ринку, створену з нагоди 55-ї річниці культового спортивного авто.

 Новий Mustang55 оснащений 5,0-літровим двигуном Ford Mustang V8 потужністю 450 к. с. та відрізняється унікальним дизайном кузова, зокрема декоративними смугами на капоті та боках, декоративними накладками, можливістю за бажанням встановити задній спойлер, а також висококласним оформленням салону.

 Крім того, для Ford Mustang із 2,3-літровим двигуном EcoBoost відтепер можна обрати дизайн у стилі легендарних моделей Mustang Shelby. Він також оснащується в стандартній комплектації системою Active Valve Performance Exhaust, що дає водіям змогу регулювати інтенсивність вихлопу відповідно до власного настрою та ситуації на дорозі.

 Для нового Mustang пропонується ряд кольорів пофарбування, зокрема сріблястий Iconic Silver, червоний Lucid Red, помаранчевий Twister Orange і лаймовий Grabber Lime, а бортовий модем FordPass Connect перетворює авто на пересувну точку доступу Wi-Fi, яка дає змогу підключати до 10 пристроїв.

 «Mustang є одним із представників ексклюзивної групи авто, виробництво яких безперервно продовжується вже понад півстоліття, і попит покупців на світовий бестселер серед спортивних машин не демонструє ознак згасання, — зауважив Ролант де Ваард (Roelant de Waard), віце-президент Ford of Europe із питань маркетингу, продажів і сервісу. — Наш новий Mustang55 втілює саму сутність Mustang, поєднуючи неймовірну ефективність, сміливий дизайн і технології, що створюють додатковий комфорт: наприклад, бортовий модем FordPass Connect та акустична систему B&O Sound System».

 Раніше в цьому році Mustang відсвяткував 55-у річницю з дня свого виходу у світ 17 квітня 1964 р., а в 2018 р. він став світовим бестселером серед спортивних купе четвертий рік поспіль. Новий Ford Mustang55 із 5,0-літровим двигуном V8 і покращений Ford Mustang із 2,3-літровим двигуном EcoBoost можна буде замовити починаючи із серпня.

55 років — не межа

Нова особлива версія Mustang55, доступна у двох варіантах кузова — фастбек і кабріолет, пропонує унікальне поєднання витонченого атлетичного дизайну Ford Mustang із чорними розмитими смугами на низькопрофільному капоті та нижній частині бічних поверхонь кузова, а також пофарбований у чорний колір дах автівок із кузовом фастбек, що гармонійно доповнює глянцево-чорні 19-дюймові легкосплавні диски. Для моделей Mustang55 із пофарбуванням чорного кольору Shadow Black смуги виконані в сріблястому кольорі, а кабріолети оснащені дахом із чорної тканини.

 Верхня та нижня передні решітки оздоблені двома відтінками чорного — глянцевим і Pillar Black; на верхній решітці розташований значок поні у відтінку Pillar Black. Накладки типу «5.0» на передніх крилах, виконані в тому самому відтінку Pillar Black, а для десяткового роздільника використано ексклюзивний відтінок червоного Colorado Red. Ексклюзивний дизайн кузова завершує припіднятий спойлер на кришці багажника у відтінку Pillar Black, який можна встановити за бажанням.

 Висококласне оформлення салону Mustang55 дарує водієві та пасажирам приємні враження завдяки накладкам панелі приладів із вуглецевого волокна, обтягнутій шкірою центральній консолі та підколінним валиками з виразною сірою строчкою, яка повторюється на висококласних підлогових килимках.

 Моделі Mustang55 оснащені шестиступеневою механічною коробкою передач з унікальним литим важелем або десятиступеневою автоматичною коробкою передач з неповторним легкосплавним важелем. Сидіння та оббивка дверей можуть похвалитися високоякісним оздобленням із матеріалу Alcantara.

 З-поміж стандартних технологій для створення комфорту та забезпечення неймовірної зручності пропонується підігрівання та охолодження передніх сидінь, розроблена компанією Ford високотехнологічна інформаційно-розважальна система SYNC 3, відтепер із радіоприймачем DAB+, акустична система преміум-класу B&O Sound System із 12 динаміками, бортовий модем FordPass Connect, що розширює комунікаційні можливості, а також такі функції, як дистанційний запуск двигуна Remote Start* для автоматичних моделей, дистанційне замикання й відмикання дверей Remote Door Lock Unlock і пошук автомобіля Vehicle Locator.

FORD_2019_MUSTANG_55_02.jpg

Дизайн у стилі Shelby

Моделі Ford Mustang Shelby, включно з Mustang Shelby GT350 і GT500, понад 50 років пропонували покупцям Mustang покращену ефективність та унікальний дизайн, а тепер вони стали джерелом натхнення для вдосконалення фастбеків і кабріолетів Mustang із 2,3-літровим двигуном EcoBoost.

 Дзеркала на дверях і спойлер на багажнику, виконані у відтінку сірого Magnetic Grey, унікальні чорні розмиті смуги, що проходять через виступ на капоті, — це лише деякі із захопливих доповнень, з-поміж яких також решітка California у відтінку Magnetic Grey, на якій розташований класичний значок із поні на фоні трьох смуг, який вперше з’явився на моделях Mustang у 1965 р. 19-дюймові механічно оброблені легкосплавні диски довершують оновлений вигляд авто.

 Технологія регулювання інтенсивності вихлопу Active Valve Performance Exhaust, яка відтепер входить у стандартну комплектацію машин із 2,3-літровими двигунами EcoBoost, оснащена інноваційним режимом «Хороший сусід», який можна запрограмувати на автоматичне обмеження гучності вихлопу впродовж попередньо визначених проміжків часу, щоби не турбувати сусідів у певний період доби. Разом із системою підтримання курсової стійкості, реакцією дросельної заслінки, схемами автоматичного перемикання передач і налаштуваннями кермування система автоматично підлаштовується під обраний режим керування: «Звичайний» (Normal), «Спортивний» (Sport), «Трек» (Track), «Сніг/волога дорога» (Snow/Wet), «Перегони» (Drag Strip) і «Мій режим» (My Mode), який можна налаштовувати під себе.

Світовий бестселер серед спортивних авто

Ford також продовжить виробництво особливої версії моделей Mustang BULLITT на європейському ринку ще на один рік. Mustang Bullitt, оснащений вдосконаленим 5,0-літровим двигуном V8 із потужністю 460 к. с. і крутним моментом 529 Н*м, випускається у двох варіантах пофарбування кузова — чорному Shadow Black і класичному темно-зеленому Dark Highland Green. З-поміж унікальних елементів варто відзначити 19-дюймові колісні диски в стилі Torque Thrust; червоні ступори гальм Brembo™; ковпачок паливного бака з логотипом Bullitt; ексклюзивну передню решітку чорного кольору; зелену строчку в оздобленні стандартних сидінь або спортивних сидінь Recaro®, які можна встановити за бажанням; а також верхівку важеля перемикання передач у формі білої більярдної кулі.

 Згідно з даними IHS Markit, у 2018 р. було продано 113 066 автомобілів Mustang, завдяки чому він четвертий рік поспіль залишався світовим бестселером на ринку спортивних купе. У першій половині 2019 р. компанія Ford продала 5 500 автомобілів Mustang на європейському ринку, що на 5% перевищує показник за аналогічний період попереднього року.** Із 2015 р. було продано понад 500 000 автомобілів Mustang шостого покоління, із них понад 48 000 — на європейському ринку.

# # #

Розрахунковий рівень викидів CO2 для Ford Mustang55 із 5,0-літровим двигуном V8 становить 270 г/км, а витрати пального — 11,0 л/100 км

Розрахунковий рівень викидів CO2 для Ford Mustang із 2,3-літровим двигуном EcoBoost становить 199 г/км, а витрати пального — 9,1 л/100 км

Розрахунковий рівень викидів COдля Ford Mustang Bullitt із 5,0-літровим двигуном V8 становить 277 г/км, а витрати пального — 11,8 л/100 км

 Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електроприводу вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та рівень викидів CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретної машини. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім паливної економічності автомобіля, на процес визначення показника витрати пального/енергії, рівня викидів CO2 й електричної потужності суттєво впливає техніка кермування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

 Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення показника витрати пального та рівня викидів CO2. Із 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу від нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде визначатися співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та рівня викидів CO2 і показників за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестування можливі певні відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів — тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того самого автомобіля можуть відрізнятися.

 * У регіонах, де це не суперечить законодавству.

 ** 20 європейськими ринками є: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.